Kövessen, kérem!
A nyelvész majd megmondja
Kálmán László nyelvész, a nyest szerkesztőségének alapembere, a hazai nyelvtudomány és nyelvi ismeretterjesztés legendás alakjának rovata volt ez.
- Elhunyt Kálmán László, a Nyelvész, aki megmondja
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
Kálmán László korábbi cikkeit itt találja.
Írjon! Nekünk!

Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
Hozzászólások:
Találatok száma: 75231
Megjelenített tételek:
|
Cikk címe szerint
|
Kommentelő neve szerint
szabírhun: @doncsecz:
Hazudsz, mert Varga Csaba (Isten nyugosztalja) nem lett általam sem linkelve, sem említve!
A hunok itt mint vezetőréteg voltak jelen, és magyarul beszélő (szkíta-szarmata) népeket találtak....
2012. 08. 07, 15:08
A honfoglalás antropológiája
doncsecz: @fakir: Fakir, te miben gondolkozol? Homogén szláv Dunántúlban? Nem gondolod, hogy mások is éltek a területen. Persze, hogy éltek itt germánok is, Privinának és Kocelnek nemcsak szláv alattvalói volta...
2012. 08. 07, 15:05
A honfoglalás antropológiája
Olman: Ha bizonyos kórokozók nem pusztulnak el a tél hidegében, akkor a melegebb időszakokban elszaporodhatnak, kiszorítva, veszélyeztetve más élőlényeket.
2012. 08. 07, 15:00
Veszélyben a rozsomákok hűtőszekrényei
szabírhun: @fakir:
Mindenben igazad van. Ezért kezdett ásni László Gyula és Győrffy Györgynek lett igaza!
Az onogur nem török hanem eltörökösödött "finnugor" vagyis szkíta-hun.
A gepidák pedig hunok voltak: Obru...
2012. 08. 07, 15:00
A honfoglalás antropológiája
szabírhun: A legkorábbi helységnevek vaskori keletkezésűek. Nyugaton Hallstadt illír-pannonok tőlük keletre szkíták éltek és neveztek el helyeket. Erről is linkeltem tanulmányt, hogy azok a nevek az albán nyelvb...
2012. 08. 07, 14:57
A honfoglalás antropológiája
fakir: @doncsecz: Engem inkább az érdekelne, hogy amikor létezett a Kocel féle comitatus akkor mennyi germán telepes érkezett nyugatról a Dunántúlra? Mit lehet tudni?
Továbbá lehet tudni germán (Gepida) síro...
2012. 08. 07, 14:55
A honfoglalás antropológiája
doncsecz: @szabírhun: Ezek megint csak alátámaszthatatlan állítások, a propaganda jellegüket leginkább az mutatja, hogy szlávellenességgel vannak átitatva. A felsorolt Megyer, vagy Keszi helységek a kivételeket...
2012. 08. 07, 14:51
A honfoglalás antropológiája
szabírhun: @doncsecz:
A Dunántúl nem volt szláv, hanem griffes indás hun-ogúr, és nem az avarokkal jöttek ide, hanem utánuk és köznépnek, nem uralkodónak! az avar hatalom legyőzése után volt itt 10 000 morva kat...
2012. 08. 07, 14:46
A honfoglalás antropológiája
doncsecz: @szabírhun: A város neve a bezprem szláv szóból van, ami dombos-t jelent. A vízperem állítás valami szélsőséges blogból van.
2012. 08. 07, 14:45
A honfoglalás antropológiája
szabírhun: @doncsecz:
Balassa-gyarmat
Duna-keszi
Hajmás-kér
Békás-megyer
Salgó-tarján
Békés-csaba
Buda-pest
Személy és törzsneveink, miért is ne lehet Tátra, Torda.
Kicsit formáld át a gondolkodás módodat, mert ...
2012. 08. 07, 14:44
A honfoglalás antropológiája
doncsecz: @szabírhun: A Dunántúl szláv volt, az avarokkal együtt jöttek ide, közös temetőket használtak, majd a magyarokkal is együtt éltek, aztán közéjük olvadt be a többségük. Ezeknek utódai ma a Mura és Rába...
2012. 08. 07, 14:42
A honfoglalás antropológiája
szabírhun: @doncsecz:
Veszprém városról is azt hazudják, hogy szláv neve van. De ha bemész a Veszprém Megyei Levéltárba, és szó szerint így kéred a dokumentumokat: Veszprém említésének legrégebbi dokumentumát sz...
2012. 08. 07, 14:40
A honfoglalás antropológiája
doncsecz: @szabírhun: Hagyjál a bizonyítási forrásoddal már, te nem ismered a helyneveket, majd ha eljössz ide és elkezdett a mostaniakat, a már nem jelzetteket és meglevők régi állapotát vizsgálni akkor majd m...
2012. 08. 07, 14:39
A honfoglalás antropológiája
szabírhun: @doncsecz:
Ha ismered a helyneveket, akkor nem írsz hülyeséget, mellesleg ha troll lennék, nem linkelnék bizonyítási forrást! Te ugyanazt a hazugság spirált pörgeted mint a tótok! László Gyula volt az...
2012. 08. 07, 14:29
A honfoglalás antropológiája
doncsecz: @szabírhun: És mellékesen szabírhun nemcsak én vagyok itt szláv és képviselem ezeket a te általad "propaganda" nézetek, valamint a te meglátásod szerint nemcsak én vagyok "pánszláv ügynök": regisztrál...
2012. 08. 07, 14:18
A honfoglalás antropológiája
doncsecz: @szabírhun: Na jól van ezt befejezhetjük itt: a "tótok által tőlük lopott, pánszláv propaganda, pánszláv ügynök" - ezek rólad árulkodnak, hogy milyen vagy. Ismertem valaki mást aki a nevemből, meg a h...
2012. 08. 07, 14:15
A honfoglalás antropológiája
szabírhun: @fakir:
Így van, Dzsingisz magvai. a Takla Makán is hemzseg az europid múmiáktól.
2012. 08. 07, 14:11
Az antropológia honfoglalása
szabírhun: @zegernyei:
látom mindenhova követtél, de érvek sehol nincsenek!
2012. 08. 07, 14:04
Mégis, kinek a DNS-e?
szabírhun: @zegernyei:
mondod te, de eddig csak én bizonyítottam, te mikor fogsz?
2012. 08. 07, 14:03
Honfoglalók? Magyarok?
szabírhun: @zegernyei:
a laikusok érvek és bizonyítások nélküli személyeskedésén viszont jókat derülni.
2012. 08. 07, 14:02
A honfoglalás antropológiája
doncsecz: Nekem van egy közel húszéves könyvem amelyben szerepel a moa. Akkoriban is sokkal valószínűbbnek tartották az emberi kéz okozta kihalásukat, nem nagy szenzáció ez a felfedezés.
2012. 08. 07, 13:55
Nagy hagyománya van a természet pusztításának
zegernyei: Kedves érdeklődő olvasók! A honfoglalók antropológiájának kutatástörténetét összefoglaló cikksorozatot kéretik a "szabírhun" nevű, igen erőszakosan fellépő kommentelő bájosan tudománytalan megjegyzése...
2012. 08. 07, 13:45
Mégis, kinek a DNS-e?
zegernyei: Kedves érdeklődő olvasók! A honfoglalók antropológiájának kutatástörténetét összefoglaló cikksorozatot kéretik a "szabírhun" nevű, igen erőszakosan fellépő kommentelő bájosan tudománytalan megjegyzése...
2012. 08. 07, 13:44
Honfoglalók? Magyarok?
zegernyei: Kedves érdeklődő olvasók! A honfoglalók antropológiájának kutatástörténetét összefoglaló cikksorozatot kéretik a "szabírhun" nevű, igen erőszakosan fellépő kommentelő bájosan tudománytalan megjegyzése...
2012. 08. 07, 13:43
A honfoglalás antropológiája
szabírhun: És ez a sáfárkodás taxonómiai adatokkal is aljas. 25% uráli a vezető sírokban..először is az europo-szibirid Tuva térségéből, másrészt az összmagyarság esetében 4,5% Ez kőkemény csatlakozás és lám lám...
2012. 08. 07, 13:14
A honfoglalás antropológiája
szabírhun: Na ezt nevezem én csúsztatásnak! És történelem hamisításnak! Kijön az antropológia alapján a szkíták lakta pontuszi sztyeppe, erre fölé rajzolnak egy proto-ugor feltételezést, holott arról a vidékről ...
2012. 08. 07, 12:47
A honfoglalás antropológiája
szabírhun: @fakir:
Jó de téged is megtévesztett, pedig a linkjeid alapján nem vagy mondható laikusnak. 2 dolgot kell különválasztani, az archeogenetikai adatokat és a ma élő emberek markerei alapján történő talá...
2012. 08. 07, 12:43
Honfoglalók? Magyarok?
szabírhun: @nemtulnehez:
se török nincs se finnugor, volt egy szumír vezetőréteg ez adta a "finnugor" nyelvet és volt egy kurgános, lótartó köznépe ez adta a "török" depozitokat! A 2 együtt a szkíta, amely magát...
2012. 08. 07, 10:44
A honfoglalás antropológiája
Sigmoid: Azt gondolná pedig az ember, hogy ha tél közepén nincs zsákmány, és enyhébb lesz a tél közepe, akkor egész évben lesz zsákmány...
2012. 08. 07, 10:43
Veszélyben a rozsomákok hűtőszekrényei
nemtulnehez: @nemtulnehez: Jah, hogy ezekben a linkekben benne van, az a szerzo velemenye.. szerinte a "hunok" voltak a finnugorok.
2012. 08. 07, 10:23
A honfoglalás antropológiája
<< első < előző
következő > utolsó >>
... 1921
| 1922
| 1923
| 1924
| 1925
| 1926
| 1927
| 1928
| 1929
| 1930
| 1931
...