-
Sándorné Szatmári: Szerintem beszűkül a gondolkozás féleségek korábbi sokasága, míg a tere, ahol keresgélni l...2024. 03. 25, 09:02 Hogyan alakul át az olvasás?
-
Sándorné Szatmári: Ezek a modellek tehát (micsoda véletlen) fékezik a "féknyúz" terjedését ..? :)2024. 03. 12, 18:39 Álhírek felsimerése nyelvi modellek...
-
Sándorné Szatmári: @cikk: Véleményem eltekintve a konkrét (pl. összeesküvés) példától: -Működő nyelvelméleti ...2024. 03. 10, 09:31 Titkos víziók vagy vizionált titkok?...
-
Sándorné Szatmári: A cikk szerint a nyelv fontos jellemzője, hogy a szavak jelentése kommunikációs helyzeteke...2024. 03. 01, 09:37 Diszkriminált állatok
-
Sándorné Szatmári: @szigetva: Amit írsz, nyilván én is észre veszem.. A jelentés és tartalom ugyanakkor rávil...2024. 02. 23, 21:02 Nyelvek születése és terjedése
Kálmán László nyelvész, a nyest szerkesztőségének alapembere, a hazai nyelvtudomány és nyelvi ismeretterjesztés legendás alakjának rovata volt ez.
- Elhunyt Kálmán László, a Nyelvész, aki megmondja
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
Kálmán László korábbi cikkeit itt találja.
Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
Az ELTE 2013-ban elnyerte a Superbrands-díjat: a kitüntetést kilencedik alkalommal osztotta ki a huszonegy tagból álló Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága. A független zsűri értékelését idén először fogyasztói kutatás is segítette.
2013-ban kilencedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands-díjakat: a legjobb márkák között idén újra díjazták az Eötvös Loránd Tudományegyetemet is. A díj a szervezet szándéka szerint olyan pozitív visszajelzés, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat, irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez.
A független és önkéntes szakértőkből álló bizottság a világ közel kilencven országában azonos előírásokat követve ugyanazon elv alapján dönt a jelöltekről: „Superbrands az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek.” A nemzetközi definíción túl a bírák figyelembe veszik az adott brand tradícióját, piaci szereplését, reputációját, etikai megítélését, közismertségét, tudatos innovációját és márkastratégiáját is.
Az oldal az ajánló után folytatódik...
A Superbrands minden korábbinál nagyobb hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére, így a huszonegy tagú, független szakemberekből álló Superbrands Magyarország Szakértői Bizottság értékelése idén kiegészült a GfK Hungária Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertség és kedveltség kutatással is. A megkérdezettek több mint fele a legkedvezőbb két kategóriába sorolta az ELTE-t: 30% rokonszenvesnek tartja, a 800 fős reprezentatív minta negyede pedig nagyon kedveli az egyetemet.
Az 1635-ben alapított ELTE az ország „első egyeteme”, valódi nemzeti intézmény. A legkiválóbb fiatalok első számú célintézménye, a legkiválóbb tudósok itt dolgoznak a legnagyobb arányban. Hagyományos feladata és célja a nemzeti értelmiség kinevelése, a nemzeti tudásanyag őrzése és gyarapítása. Ugyanakkor a nemzetközi versenytérben mozog: az összesítések szerint Kelet-Európa tíz legjobb intézménye között szerepel.