-
Kincse Sz. Örs: @Sándorné Szatmári: két dolog ad irgalmatlan sok munkát nekünk úgy is, hogy a nyestnek jó ...2025. 02. 03, 12:13 Ál- és Tudomány
-
bm: @Szalakóta: Igen, ahogy ez a cikkben is említve van. Sajnos belekerült a cikkbe egy olyan ...2025. 02. 01, 08:09 A meg nem értett maki
-
Sándorné Szatmári: @szigetva: 40 @Sándorné Szatmári: 41 válaszomhoz kiegészítés ként: Az általános minősítést...2025. 01. 23, 09:51 Ál- és Tudomány
-
Sándorné Szatmári: Nyilván el kell fogadjam a döntéseteket. Megjegyzem az alábbi kérdés, amit a neten olvasta...2025. 01. 21, 09:37 Ál- és Tudomány
-
szigetva: A „post-truth'' értelmetlen hozzászólásokat a továbbiakban is törölni fogjuk.2025. 01. 20, 11:57 Ál- és Tudomány
Kálmán László nyelvész, a nyest szerkesztőségének alapembere, a hazai nyelvtudomány és nyelvi ismeretterjesztés legendás alakjának rovata volt ez.
- Elhunyt Kálmán László, a Nyelvész, aki megmondja
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
Kálmán László korábbi cikkeit itt találja.

Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
A fogyasztókkal való kapcsolattartásra, új vásárlók megnyerésére használják a mikroblogokat a vállalatok Kínában. A cégek erre a célra külön szakembereket bérelnek fel, akik iránt egyre nagyobb kereslet mutatkozik.
Az elmúlt évek során a mindennapi élet fontos elemévé vált Kínában a mikroblogolás. Tavaly év végén az összes internetező csaknem fele, 250 millió fő volt aktív a közösségi média ezen platformjain, számuk 2010 decemberéhez képest több mint megnégyszereződött.
A mikroblogok erejét a kínai és Kínában jelen lévő nyugati vállalatok is kihasználják, a fogyasztók megszólítására, akciók és kedvezmények promotálására, újdonságok és a céggel kapcsolatos hírek bejelentésére egyre több vállalkozás hozza létre saját felhasználói fiókját. Azok ugyanakkor rendszeres karbantartást igényelnek, napi szinten kell reagálni a fogyasztói visszajelzésekre, gondoskodni szükséges a szöveges posztok mellett multimédiás tartalom – képekkel, albumokkal, videókkal – megosztásáról.
Az oldal az ajánló után folytatódik...
Kiemelkedő fontosságú a vásárlók érdeklődésének fenntartása, de megfelelő stratégiával a mikroblogok emellett az új fogyasztók megnyerésére is kiváló teret biztosítanak. A feladat mára egész embert kívánó pozícióvá nőtte ki magát, így a vállalatok a platformot jól ismerő, fiatal, internetes marketingben jártas specialistákat bérelnek.
Számos példa szerint igen kifizetődő a mikroblogokon való kapcsolattartás. Igen aktív a nemzetközi vállalatok sorában többek közt például a Louis Vuitton, a Nike, a Gucci vagy a Starbucks, naponta több alkalommal üzenve követőiknek, az oldott stílussal, gyors tájékoztatással és a fogyasztóknak szóló visszajelzésekkel közvelten, barátságos hangulatot teremtve. Kínai példából még több akad: az egyik ezek közül a nemrég megnyitott pekingi Hello Kitty étterem, mely napi akár 10 posztja mellett látogatóiról is tölt fel fényképeket, nemcsak őket, de barátaikat, ismerőseikett is a cég mikroblogjára vonzva ezzel.