-
idodav: "Magyarul tehát az úszótechnika és az úszó szám elnevezése nem különbözik." Ez azért nem t...2021. 01. 17, 23:10 A gyorsúszás is hungarikum?
-
Fülig James: @nudniq: azt hiszem, hogy Erdély átalakítása a dualizmus korában kezdődött, amikor elfogad...2021. 01. 16, 14:48 Százasak vagyunk?
-
nudniq: @nudniq: na, én is elkövettem egy-két pontatlanságot. Segesvárt csak a68-as megyésítéskor ...2021. 01. 15, 22:25 Százasak vagyunk?
-
nudniq: @mederi: @szigetva: nem kisebb eltérés volt a két alakulat között, hanem kb egy megyényi: ...2021. 01. 13, 02:59 Százasak vagyunk?
-
nudniq: @mederi: "vallásszabadságot biztosító Arany Bullára" XXIV. Hogy izmaeliták és zsidók tiszt...2021. 01. 13, 02:31 Százasak vagyunk?
Nyelvről vitatkozik kollégáival?
Kételyei támadtak?
Kálmán László nyelvész olvasóink égető kérdéseire válaszol:
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
- Mit állítsunk?
Olvasgassa itt a rovat korábbi cikkeit is!

Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
A fogyasztókkal való kapcsolattartásra, új vásárlók megnyerésére használják a mikroblogokat a vállalatok Kínában. A cégek erre a célra külön szakembereket bérelnek fel, akik iránt egyre nagyobb kereslet mutatkozik.
Az elmúlt évek során a mindennapi élet fontos elemévé vált Kínában a mikroblogolás. Tavaly év végén az összes internetező csaknem fele, 250 millió fő volt aktív a közösségi média ezen platformjain, számuk 2010 decemberéhez képest több mint megnégyszereződött.
A mikroblogok erejét a kínai és Kínában jelen lévő nyugati vállalatok is kihasználják, a fogyasztók megszólítására, akciók és kedvezmények promotálására, újdonságok és a céggel kapcsolatos hírek bejelentésére egyre több vállalkozás hozza létre saját felhasználói fiókját. Azok ugyanakkor rendszeres karbantartást igényelnek, napi szinten kell reagálni a fogyasztói visszajelzésekre, gondoskodni szükséges a szöveges posztok mellett multimédiás tartalom – képekkel, albumokkal, videókkal – megosztásáról.
Az oldal az ajánló után folytatódik...
Kiemelkedő fontosságú a vásárlók érdeklődésének fenntartása, de megfelelő stratégiával a mikroblogok emellett az új fogyasztók megnyerésére is kiváló teret biztosítanak. A feladat mára egész embert kívánó pozícióvá nőtte ki magát, így a vállalatok a platformot jól ismerő, fiatal, internetes marketingben jártas specialistákat bérelnek.
Számos példa szerint igen kifizetődő a mikroblogokon való kapcsolattartás. Igen aktív a nemzetközi vállalatok sorában többek közt például a Louis Vuitton, a Nike, a Gucci vagy a Starbucks, naponta több alkalommal üzenve követőiknek, az oldott stílussal, gyors tájékoztatással és a fogyasztóknak szóló visszajelzésekkel közvelten, barátságos hangulatot teremtve. Kínai példából még több akad: az egyik ezek közül a nemrég megnyitott pekingi Hello Kitty étterem, mely napi akár 10 posztja mellett látogatóiról is tölt fel fényképeket, nemcsak őket, de barátaikat, ismerőseikett is a cég mikroblogjára vonzva ezzel.