nyest.hu
Kövessen, kérem!

Nem lát minket a Facebookon?

Kenyérpirítón szeretné?

Legutolsó hozzászólások
  • mederi: @rofia: 21 Gondolom így már érthető, hogy a cím helyesírása teljesen korrekt, annak ellené...
    2023. 02. 05, 11:07  A mi latinunk
  • mederi: @mederi: összegzés Véleményem az, hogy eredetileg az "á" mint hosszú magánhangzónak a magy...
    2023. 02. 05, 10:59  A mi latinunk
  • mederi: @mederi: kiegészítés A hosszú magánhangzót megháromszorozva írom: A magyar nyelvben tovább...
    2023. 02. 04, 09:06  A mi latinunk
  • mederi: @bm: Szerintem a gond a kálcium szó ajánlott leírásával és kiejtésével az, hogy nem csak a...
    2023. 02. 04, 08:18  A mi latinunk
  • bm: @rofia: Ha végigolvastad volna a cikket, bölcs maradtál volna.
    2023. 02. 04, 00:14  A mi latinunk
A nyelvész majd megmondja
A legnépszerűbb anyagok
Írjon! Nekünk!
nyest.hu
nyest.hu
 
A Twitteren sok a semmitmondó fecsegés

A Twitteres bejegyzések 40 százaléka semmitmondó fecsegés, élén az olyan üzenetekkel, mint az „éppen szendvicset eszem” – derül ki egy amerikai piackutatói jelentésből.

MTI | 2009. augusztus 19.
|  

A texasi Pear Analytics munkatársai a mikroblog-szolgáltatás szabadon közölt csevejfolyamának tetszőlegesen kiválasztott kétezer üzenetét hat kategóriába rendszerezték aszerint, hogy hírt, spamet, önreklámot, értelmetlen locsogást, társalgást vagy továbbított információt tartalmazott-e.

A vizsgált mintából 811 üzenetet, azaz a bejegyzések 40,55 százalékát minősítették semmitmondó locsogásnak.

A társalgásra ösztönző vagy valamilyen témára reagáló üzenetek száma 751 volt.

A továbbított üzenetek 8,7 százalékot tesznek ki, a céges reklámok 5,85 százalékot, miközben a kéretlen spamek 3,75 százalékkal vannak jelen a Twitteren.

Az üzenetek elemzését várhatóan negyedévente fogják megismételni, hogy megismerjék a legfeljebb 140 karakteres üzeneteket közvetítő közösségi portál aktuális arculatát.

Információ
X