nyest.hu
Kövessen, kérem!

Nem lát minket a Facebookon?

Kenyérpirítón szeretné?

Legutolsó hozzászólások
  • bm: @rofia: Ha végigolvastad volna a cikket, bölcs maradtál volna.
    2023. 02. 04, 00:14  A mi latinunk
  • mederi: @szigetva: Az ezer évvel ezelőtti tévedés a "gy" hang írását illetően nem éppen mulandó, r...
    2023. 02. 03, 18:12  Urál‒Altaj
  • szigetva: @mederi: Abszolút tények nyilván nincsenek. A te hozzászólásaidra azonban a „jelen tudásun...
    2023. 02. 02, 10:55  Urál‒Altaj
  • mederi: @szigetva: Szerintem ilyen típusú vizsgálatoknál abszolút tényekről nyilván nem lehet szó,...
    2023. 02. 02, 08:31  Urál‒Altaj
  • szigetva: @mederi: Csak ez lehetetlen, ha valaki a tényeknek nincs birokában.
    2023. 02. 01, 11:49  Urál‒Altaj
A nyelvész majd megmondja
A legnépszerűbb anyagok
Írjon! Nekünk!
nyest.hu
nyest.hu
 
112
Nem mindegy!

Új népszerűsítő kampányt indít az Európai Bizottság a 112-es hívószám megismertetésére, miután friss felmérés szerint az európai uniós lakosság 74 százaléka még mindig nem tudja, milyen számon kérhet segítséget, ha utazása alatt bajba jut valahol az EU-ban.

MTI | 2012. február 10.
|  

A Brüsszelben pénteken ismertetett közvélemény-kutatás szerint a rendszeresen utazóknak csak 34 százaléka, a teljes lakosságnak pedig csak 26 százaléka van tisztában azzal, hogy a 112-es számot a nap bármely órájában ingyenesen tárcsázva kérhetnek segítséget, ha belföldön vagy külföldön bajba jutnának.

Neelie Kroes és Siim Kallas európai bizottsági alelnökök népszerűsítési kampányához a legnagyobb vasúti, légi és egyéb közlekedési szolgáltatást nyújtó vállalatok csatlakoztak – derül ki az uniós végrehajtó testület közleményéből.

Követem a cikkhozzászólásokat (RSS)
Hozzászóláshoz lépjen be vagy regisztráljon.
Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!
Információ
X