-
bm: @rofia: Ha végigolvastad volna a cikket, bölcs maradtál volna.2023. 02. 04, 00:14 A mi latinunk
-
mederi: @szigetva: Az ezer évvel ezelőtti tévedés a "gy" hang írását illetően nem éppen mulandó, r...2023. 02. 03, 18:12 Urál‒Altaj
-
szigetva: @mederi: Abszolút tények nyilván nincsenek. A te hozzászólásaidra azonban a „jelen tudásun...2023. 02. 02, 10:55 Urál‒Altaj
-
mederi: @szigetva: Szerintem ilyen típusú vizsgálatoknál abszolút tényekről nyilván nem lehet szó,...2023. 02. 02, 08:31 Urál‒Altaj
-
szigetva: @mederi: Csak ez lehetetlen, ha valaki a tényeknek nincs birokában.2023. 02. 01, 11:49 Urál‒Altaj
Kálmán László nyelvész, a nyest szerkesztőségének alapembere, a hazai nyelvtudomány és nyelvi ismeretterjesztés legendás alakjának rovata volt ez.
- Elhunyt Kálmán László, a Nyelvész, aki megmondja
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
Kálmán László korábbi cikkeit itt találja.

Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
Új népszerűsítő kampányt indít az Európai Bizottság a 112-es hívószám megismertetésére, miután friss felmérés szerint az európai uniós lakosság 74 százaléka még mindig nem tudja, milyen számon kérhet segítséget, ha utazása alatt bajba jut valahol az EU-ban.
A Brüsszelben pénteken ismertetett közvélemény-kutatás szerint a rendszeresen utazóknak csak 34 százaléka, a teljes lakosságnak pedig csak 26 százaléka van tisztában azzal, hogy a 112-es számot a nap bármely órájában ingyenesen tárcsázva kérhetnek segítséget, ha belföldön vagy külföldön bajba jutnának.
Neelie Kroes és Siim Kallas európai bizottsági alelnökök népszerűsítési kampányához a legnagyobb vasúti, légi és egyéb közlekedési szolgáltatást nyújtó vállalatok csatlakoztak – derül ki az uniós végrehajtó testület közleményéből.