-
ganajtúrós bukta: Arról nem is beszélve hogy nincs C2-es szint magyar nyelvvizsgán, aminek a megszerzése sze...2025. 01. 13, 14:12 Ismerjük vagy használjuk?
-
ganajtúrós bukta: A legrosszabb a magyar nyelvvizsga rendszerrel kapcsolatban, hogy egy IELTS nyelvvizsga ho...2025. 01. 13, 14:09 Ismerjük vagy használjuk?
-
szigetva: @Sándorné Szatmári: A kizárólag általad feltételezett [tő] → [kő] nem metatézis, nem hangá...2025. 01. 12, 16:21 Ál- és Tudomány
-
Sándorné Szatmári: @nasspolya: 1/ A metatézissel kapcsolatban amit gondolok ebben az esetben: Ha eddig jól fi...2025. 01. 12, 14:44 Ál- és Tudomány
-
nasspolya: @Sándorné Szatmári: Ma pont találtam egy olyan szófejtési kísérletet, ami metatézissel mag...2025. 01. 11, 14:00 Ál- és Tudomány
Kálmán László nyelvész, a nyest szerkesztőségének alapembere, a hazai nyelvtudomány és nyelvi ismeretterjesztés legendás alakjának rovata volt ez.
- Elhunyt Kálmán László, a Nyelvész, aki megmondja
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
Kálmán László korábbi cikkeit itt találja.
Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
Anyagi és jogi okok miatt augusztus végén bezárja e-mail szolgáltatását a Yahoo China Kínában – jelentette be az üzemeltető.
A kínai e-kereskedelmi óriáscég, az Alibaba által üzemeltetett Yahoo China a várakozásoktól elmaradó teljesítménnyel, zsugorodó piaci részesedésével és jogi okokkal indokolta döntését. Utóbbi a Yahoo márkanév használatának korlátozott voltát jelenti: a márkanevet ugyanis az azt 2005-ben megszerző Alibaba 2016-ig jogosult képviselni. A Yahoo China nyolc évvel ezelőtt került az Alibaba tulajdonába, az akkor még kevésbé ismert kínai vállalatban akkor 40 százalékos részesedést vásárolt a Yahoo, mely a Yahoo Chinát és egymilliárd dollárt adott a papírokért.
Az oldal az ajánló után folytatódik...
A hivatalos statisztikák szerint tavaly a Yahoo China a hatodik legkedveltebb e-mail szolgáltatónak számított Kínában, ám e-mailezőinek száma az első két helyezett felhasználóinak öt százalékát sem tette ki, teljes piaci részesedése pedig még a két százalékot sem éri el. Januárban naponta átlagosan 1,9 millióan leveleztek aktívan Yahoo-s címükről az országban, ez csaknem 20 százalékos visszaesés a 2012 első havi adatokhoz képest.
Az Alibaba maga jól jár a Yahoo China „felügyeletével”, mely kiváló felhasználói bázist nyújtott az elmúlt években az ország egyik legnagyobbjává növekvő cégnek saját e-kereskedelmi platformja, majd utóbb bevezetett más szolgáltatásai reklámozására. Az Alibaba az e-mail-szolgáltatás bezárásból is komoly hasznot húzhat, a postafiókot váltani kényszerülők ugyanis tömegesen választhatják a cég AliCloud nevű e-mailes szolgáltatását.