nyest.hu
Kövessen, kérem!

Nem lát minket a Facebookon?

Kenyérpirítón szeretné?

Legutolsó hozzászólások
  • bloggerman77: @mondoga: "És ehhez nem kell feltétlenül megtalálni Attila sírját" ** Egy mongolid ember ö...
    2019. 08. 25, 00:42  Hun‒ugor géntangó
  • mondoga: @Fejes László (nyest.hu): Nem, nem keverek semmit. Csak rámutattam, hogy Riba rosszul, pon...
    2019. 08. 24, 23:27  Hun‒ugor géntangó
  • mondoga: @zegernyei: Az idézett cikk tartalmával egyetértek. "A fentiek ellen próbálkozott egy újsá...
    2019. 08. 24, 22:43  Hun‒ugor géntangó
  • mondoga: @zegernyei: "Ez egy kicsit zavarosra sikeredett, megmagyaráznád?" Rendben, megpróbálom más...
    2019. 08. 24, 22:11  Hun‒ugor géntangó
  • mondoga: @zegernyei: "...a hun-magyar rokonság máig nincs bebizonyítva, és azt sem írtad meg, hogy ...
    2019. 08. 24, 21:27  Hun‒ugor géntangó
A nyelvész majd megmondja
A legnépszerűbb anyagok
Írjon! Nekünk!
nyest.hu
nyest.hu
 
A Google már nem fiatalos

Már nem a Google, hanem a BMW a legnépszerűbb márka egy csaknem 50 ezer fogyasztó megkérdezésével végzett globális felmérés szerint.

MTI | 2012. június 8.
|  

A Reputation Institute vállalati tanácsadó cég vizsgálata szerint a Google az egy évvel korábban elfoglalt első helyről a hatodik helyre csúszott, a BMW pedig a negyedikről az elsőre ugrott, megelőzve a Sony-t és a Disney-t.

Az évente készített felméréssel 100 globálisan tevékenykedő óriásvállalat megítélését vizsgálják. Az idei adatok szerint a BMW reputációját elsősorban a német autógyártás egészét övező elismertség segíti. A német kocsik hírnevét jelzi az is, hogy a legjobb tíz között van a Daimler és a Volkswagen is.

A Google már nem számít fiatalosnak és innovatívnak, a fogyasztók a beérkezett, átlagos informatikai óriásvállalatok között tartják számon a céget, amelynek megítélését ráadásul kikezdte a Yahoo, a Microsoft és az Apple ellen vívott konkurenciaharc.

Ugyanakkor a Sony a Playstation több millió felhasználóját érintő adatvesztési ügye ellenére megőrizte a második helyet, a szakértők szerint azért, mert a japán cég évtizedek munkájával kellően erős márkát épített fel ahhoz, hogy a fogyasztók elnézzék a hibát – ismertette a felmérés eredményeit szerdán a Financial Times Deutschland című német üzleti lap.

A legjobb tíz között az egyetlen új szereplő a Microsoft. A fogyasztók elsősorban a felelősségteljesnek érzett vállalatirányítást értékelik. A cég arculatának ezt az elemét az alapító Bill Gates jótékonykodása, társadalmi felelősségvállalási projektjei révén sikerült kiemelni – vélik a New York-i központú Reputation Institute szakértői.

A nagy vetélytárs Apple a második helyről az ötödik helyre csúszott le, ami az alapító Steve Jobs halálát tekintve nem rossz eredmény – állapították meg. A márka megítélését a kínai beszállítók üzemeiben uralkodó körülményekről szóló sajtójelentések rontották a felmérés szerint.

Követem a cikkhozzászólásokat (RSS)
Hozzászóláshoz lépjen be vagy regisztráljon.
Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!
Információ
X