-
Sándorné Szatmári: @Fejes László (nyest.hu): 52 A " „Mikor lészen jó Budában lakásom?” " Mai jelentése szerin...2025. 06. 13, 10:38 Paraszti szó
-
Sándorné Szatmári: @istentudja: 3 Az illetékes ember (akinek az illetéket befizették, mert jogosult volt arra...2025. 06. 13, 09:42 Paraszti szó
-
Sándorné Szatmári: Jelen esetben ugyan régi nyestcikkről van szó, mégis kiemelnék két, véleményem szerint fon...2025. 06. 12, 11:49 Vekerdy: piros tinta helyett felfedező út
-
Sándorné Szatmári: @mederi: 11 Kiegészítem a korábbi, mederi néven írt megjegyzésemet.. Ami a cikkben is kife...2025. 06. 05, 13:16 Falánk igék
-
nasspolya: @ganajtúrós bukta: www.reddit.com/r/linguisticshumor/s/BuJhBlK4t82025. 06. 01, 01:06 „Mert nincs rá szó, nincsen rá...
Kálmán László nyelvész, a nyest szerkesztőségének alapembere, a hazai nyelvtudomány és nyelvi ismeretterjesztés legendás alakjának rovata volt ez.
- Elhunyt Kálmán László, a Nyelvész, aki megmondja
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
Kálmán László korábbi cikkeit itt találja.

Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
A világ egyik vezető gazdaságában fordulóponthoz érkezett a hirdetési piac, az online reklám terjedése megállíthatatlannak tűnik.
Az eMarketer elemzőcég hétfőn jelentette be, hogy korább jóslatai igaznak bizonyultak: idén fordult elő először az Egyesült Államokban, hogy a gyártók, forgalmazók több pénzt költöttek internetes reklámokra, mint a hagyományos, nyomtatott sajtóban megjelent hirdetésekre.
Az elemző becslése szerint az online reklámköltés 2010-ben 13,9 százalékkal nő, és eléri a 25,8 milliárd dollárt, míg az újsághirdetések piaca (együtt számolva a nyomtatott, illetve az adott sajtótermékek online felületét) 6,6 százalékos visszaeséssel 25,7 milliárd dollárt fog kitenni az év végéig.
„A cégek marketingszakemberei mindinkább a digitális média felé fordulnak, mivel azt tapasztalják, hogy lehetséges ügyfeleik mind több időt töltenek a weben” – értékelte a változást Geoff Ramsey, az eMarketer vezetője, aki kifejtette azt is, hogy a válság különösen jót tett a hatékonyabbnak, jobban mérhetőnek tekintett online reklámnak.
Az elemző cég szerint a tendencia folytatódik, és jövőre még nagyobb előnyre tesz szert az online hirdetési piac (a becslés szerint 24,6, illetve 28,5 milliárd dollár).