nyest.hu
Kövessen, kérem!
Legutolsó hozzászólások
A nyelvész majd megmondja
A legnépszerűbb anyagok
Írjon! Nekünk!
nyest.hu
nyest.hu
 
Az élen: az iPad

A táblagépek kínai piacán 72,6 százalékos részesedést szerzett az Apple iPad-je 2012 második negyedévében, az Analysys International friss jelentése szerint az első negyedévhez képest az amerikai tablet eladása meghaladta a 20 százalékot.

MTI | 2012. augusztus 9.
|  

A Kínában is immár teljes névhasználati joggal rendelkező Apple táblagépe mögött – jelentős lemaradással – a világ második legnagyobb PC-gyártója, a kínai Lenovo tabletje következik 8,38 százalékkal. A harmadik helyezett a Samsung terméke 3,59 százalékos részesedéssel, amit a második negyedévben – éves bázison – 7,69 százalékos többletértékesítéssel ért el.

Az iPad új generációja a kínai fogyasztók számára lényegében a második negyedévben vált hozzáférhetővé, s erre az időszakra esett az iPad 2 árának csökkentése is – magyarázta a kereskedelmi adatokban megmutatkozó tendencia okait az Analysys International elemzője.

Követem a cikkhozzászólásokat (RSS)
Hozzászóláshoz lépjen be vagy regisztráljon.
Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!
Információ
X