-
szigetva: @mederi: Abszolút tények nyilván nincsenek. A te hozzászólásaidra azonban a „jelen tudásun...2023. 02. 02, 10:55 Urál‒Altaj
-
mederi: @szigetva: Szerintem ilyen típusú vizsgálatoknál abszolút tényekről nyilván nem lehet szó,...2023. 02. 02, 08:31 Urál‒Altaj
-
szigetva: @mederi: Csak ez lehetetlen, ha valaki a tényeknek nincs birokában.2023. 02. 01, 11:49 Urál‒Altaj
-
mederi: @szigetva: Külön külön a tudományágak gondolom kevésbé hatékonyak, mint ha összeegyeztetve...2023. 02. 01, 11:42 Urál‒Altaj
-
szigetva: @mederi: A Pángea 175 mó éve bomlott fel. De tök mindegy, nem hogy 60 mó évre nem látunk v...2023. 01. 31, 09:33 Urál‒Altaj
Kálmán László nyelvész, a nyest szerkesztőségének alapembere, a hazai nyelvtudomány és nyelvi ismeretterjesztés legendás alakjának rovata volt ez.
- Elhunyt Kálmán László, a Nyelvész, aki megmondja
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
Kálmán László korábbi cikkeit itt találja.

Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
Már több mint 83 millió hamis felhasználója van a Facebooknak: a héten nyilvánosságra hozott becslések tovább növelik a népszerű közösségi portál marketingértékével kapcsolatos aggodalmakat.
A cég saját számításai szerint a 955 millió aktív felhasználó nagyjából 8,7 százaléka nem valós személy. A becslések alapján nagyjából 83,09 millió hamis fiók működik a közösségi portálon. Ezek legnagyobb hányadát a „másodlatok” teszik ki (4,8 százalék), amelyeket az elsődlegesen használt profiljuk mellett működtetnek a felhasználók.
Utánuk a „helytelenül besorolt fiókok” következnek (2,4 százalék), vagyis a személyként feltüntetett cégek, szervezetek és háziállatok. Végül a „nem kívánatos” fiókok (1,5 százalék) zárják a sort, amelyeket általában spamek és hasonló tartalmak küldözgetésére használnak – adta hírül a BBC.
Az oldal az ajánló után folytatódik...
A Facebookot, amelynek üzleti modellje a célzott reklámozásra épül, egyre több kritika éri a felhasználók „lájkolására” alapozott hirdetési politikájának hatékonysága és megbízhatósága miatt. Múlt héten a Limited Press nevű cég bejelentette, hogy saját számításai szerint a Facebookon lévő hirdetéseire érkezett kattintások mintegy nyolcvan százaléka hamis felhasználóktól származik.