-
Sándorné Szatmári: @Fejes László (nyest.hu): 52 A " „Mikor lészen jó Budában lakásom?” " Mai jelentése szerin...2025. 06. 13, 10:38 Paraszti szó
-
Sándorné Szatmári: @istentudja: 3 Az illetékes ember (akinek az illetéket befizették, mert jogosult volt arra...2025. 06. 13, 09:42 Paraszti szó
-
Sándorné Szatmári: Jelen esetben ugyan régi nyestcikkről van szó, mégis kiemelnék két, véleményem szerint fon...2025. 06. 12, 11:49 Vekerdy: piros tinta helyett felfedező út
-
Sándorné Szatmári: @mederi: 11 Kiegészítem a korábbi, mederi néven írt megjegyzésemet.. Ami a cikkben is kife...2025. 06. 05, 13:16 Falánk igék
-
nasspolya: @ganajtúrós bukta: www.reddit.com/r/linguisticshumor/s/BuJhBlK4t82025. 06. 01, 01:06 „Mert nincs rá szó, nincsen rá...
Kálmán László nyelvész, a nyest szerkesztőségének alapembere, a hazai nyelvtudomány és nyelvi ismeretterjesztés legendás alakjának rovata volt ez.
- Elhunyt Kálmán László, a Nyelvész, aki megmondja
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
Kálmán László korábbi cikkeit itt találja.

Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
Videóra vette anyja alvajárását, sőt alvatáncát egy amerikai ifjú, majd pedig megosztotta a világgal az interneten.
A New Jerseyben élő Nick Foti a konyhában kapta kameravégre anyját, amint éjnek évadján hálóingben és tánclépésben felbukkan. Kis interjút is készített vele. Kérdés: „Mit is csinálsz pontosan, mama?” Válasz: „Ez egy különleges kód. Megpróbálom kinyitni a paradicsomketrecet.”
Az oldal az ajánló után folytatódik...
A fiú úgy vélte, érdemes videóra vennie azt is, miként reagál anyja alvajárására, ezért a filmbemutatóról is filmecskét készített. Az anya elképedve nézte, hogy mit művelt éjjel, de összességében derűsen fogadta a dolgot. Mint mondta, azt álmodta, hogy cseresznyét vagy paradicsomot szed – adta hírül a brit Metro újság.
A videók kirobbanóan sikeresek, 3 nap alatt több mint 1 millióan kattintottak az alvajárásra.
A második rész az elsőnél is népszerűbb: már átlépte a 2 millió nézőt.