-
Sándorné Szatmári: @szigetva: Bocs, de általánosságban beszélek a nyilvánosság kérdéséről, amit az említett e...2025. 03. 14, 09:37 A kutyára vagy csimpánzra hasonlítunk...
-
szigetva: @Sándorné Szatmári: Ugyan nem tudom miről beszélsz, de ha nem vagy képes összerakni, hogy ...2025. 03. 12, 17:14 A kutyára vagy csimpánzra hasonlítunk...
-
Sándorné Szatmári: Most én is kijelentem, hogy ezután csak az engedélyemmel idézhetik forrásként amit ide az ...2025. 03. 12, 16:37 A kutyára vagy csimpánzra hasonlítunk...
-
Sándorné Szatmári: @cikk "Aki bővebben kíváncsi a kísérletekre, és további hasonlóságokra és különbségekre vá...2025. 03. 12, 16:20 A kutyára vagy csimpánzra hasonlítunk...
-
Sándorné Szatmári: @bm: Az említett Koko majom bírta nyilvánvalóan azokat a képességeket, amelyekről a majom ...2025. 03. 12, 16:01 Áttörés: beszélő majmok
Kálmán László nyelvész, a nyest szerkesztőségének alapembere, a hazai nyelvtudomány és nyelvi ismeretterjesztés legendás alakjának rovata volt ez.
- Elhunyt Kálmán László, a Nyelvész, aki megmondja
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
Kálmán László korábbi cikkeit itt találja.

Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
Rejtélyes okokból a Microsoft Bing nevű keresője forró találati oldalakon bukkan fel. Ön mire gondol, ha azt hallja: „megbingel”?
Egyes észrevételek szerint a Microsoft Bing keresőjének hirdetései megjelennek a pornóval kapcsolatos keresőkifejezések találati oldalain a Google-ban.
Chris Matyszczyk, a cnet munkatársának megkeresésére a Microsoft elmondta: soha nem vásároltak, és nem is fognak vásárolni hirdetést a „pornográfia” kulcsszóra a Google AdWords programjában.
Ez a hír feltehetően sok derék felhasználót meg fog nyugtatni.
A cég szóvivője hozzátette, hogy a Microsoftnál belső megállapodás, hogy Bing nevű keresőjüket semmilyen marketingkampányban nem fogják felnőtt tartalomra utaló anyagokkal reklámozni. Bár tudják jól, hogy a „bingelés” szóról sokaknak pajzán gondolattársításaik lehetnek.
A Microsoft szerint a kényes kulcsszó inkább a „free videos” (ingyen videó) lehet, de a témáról még konzultálni fognak a Google-lal, hogy jobban megértsék, miért bukkanhat fel keresőtermékük az ilyesfajta találati oldalakon.
Matyszczyk úgy zárja cikkét: „Minden bizonnyal érdekes beszélgetés lehet, szívesen elolvasnám az átiratát.”