nyest.hu
Kövessen, kérem!

Nem lát minket a Facebookon?

Kenyérpirítón szeretné?

Legutolsó hozzászólások
  • szigetva: @mederi: Abszolút tények nyilván nincsenek. A te hozzászólásaidra azonban a „jelen tudásun...
    2023. 02. 02, 10:55  Urál‒Altaj
  • mederi: @szigetva: Szerintem ilyen típusú vizsgálatoknál abszolút tényekről nyilván nem lehet szó,...
    2023. 02. 02, 08:31  Urál‒Altaj
  • szigetva: @mederi: Csak ez lehetetlen, ha valaki a tényeknek nincs birokában.
    2023. 02. 01, 11:49  Urál‒Altaj
  • mederi: @szigetva: Külön külön a tudományágak gondolom kevésbé hatékonyak, mint ha összeegyeztetve...
    2023. 02. 01, 11:42  Urál‒Altaj
  • szigetva: @mederi: A Pángea 175 mó éve bomlott fel. De tök mindegy, nem hogy 60 mó évre nem látunk v...
    2023. 01. 31, 09:33  Urál‒Altaj
A nyelvész majd megmondja
A legnépszerűbb anyagok
Írjon! Nekünk!
nyest.hu
nyest.hu
 
Miniképernyő a német hírmagazinban

Azok, akik hétfőn belelapoztak a német Spiegel hírmagazinba, reklámtörténeti jelentőségű hirdetéssel találkoztak.

MTI | 2009. december 29.
|  

A hetilap hamburgi és düsseldorfi előfizetői kapták hétfőn példányukat egy szétnyitható kártyalapba beépített mini folyadékkristályos megjelenítővel, amely a Volkswagen konszern Park Assist nevű automatikus parkolási információs rendszerét kezdi el propagálni kinyitáskor. A kiadó nem árulta el, hogy mennyibe kerül az új reklámhordozó.

Az Entertainment Weekly című amerikai hetilapban már tavaly nyáron feltűntek videohirdetések, amelyek a CBS televízió új sorozatait, illetve a Pepsi italgyártó termékeit reklámozták. Az érintettek akkor sem közöltek adatokat a költségről, de egy nyomdaipari szakember azt mondta a Financial Times című üzleti lapnak, hogy egy-egy ilyen miniképernyős reklám több dollárnyi összegbe is belekerülhet.

A Der Spiegel egy menedzsere közölte, hogy a jövőben gyakoribbak lesznek az ilyen „médiumokon átívelő és vevőspecifikus” hirdetések a hetilapnál.

Információ
X