nyest.hu
Kövessen, kérem!

Nem lát minket a Facebookon?

Kenyérpirítón szeretné?

Legutolsó hozzászólások
  • mederi: @mederi: kiegészítés A hosszú magánhangzót megháromszorozva írom: A magyar nyelvben tovább...
    2023. 02. 04, 09:06  A mi latinunk
  • mederi: @bm: Szerintem a gond a kálcium szó ajánlott leírásával és kiejtésével az, hogy nem csak a...
    2023. 02. 04, 08:18  A mi latinunk
  • bm: @rofia: Ha végigolvastad volna a cikket, bölcs maradtál volna.
    2023. 02. 04, 00:14  A mi latinunk
  • mederi: @szigetva: Az ezer évvel ezelőtti tévedés a "gy" hang írását illetően nem éppen mulandó, r...
    2023. 02. 03, 18:12  Urál‒Altaj
  • szigetva: @mederi: Abszolút tények nyilván nincsenek. A te hozzászólásaidra azonban a „jelen tudásun...
    2023. 02. 02, 10:55  Urál‒Altaj
A nyelvész majd megmondja
A legnépszerűbb anyagok
Írjon! Nekünk!
nyest.hu
nyest.hu
 
Javul a globális online reklámpiac

A világgazdasági helyzet alakulásával párhuzamosan a globális online reklámpiac is a javulás jeleit mutatta az április-júniusi időszakban, az év elején tapasztalt meredek zuhanás után - derül ki a Strategy Analytics nevű intézet ágazati felméréséből.

MTI | 2009. szeptember 18.
|  

Az online reklámbevételek ugyan 3,1 százalékkal csökkentek a második negyedévben 2008 azonos időszakához viszonyítva, de 0,6 százalékkal emelkedtek az előző negyedévhez képest.

A reklámipar bevételei azt követően kezdtek esni, hogy a válság hatására az ügyfelek csökkentették az erre fordított kiadásaikat.

Az előző negyedévhez hasonlóan áprilistól júniusig is csökkent szinte az összes amerikai online reklámcég árbevétele, a nagyobb nemzetközi online reklámtársaságoké viszont már emelkedett – állapította meg jelentésében Martin Olausson, az intézet elemzője.

A reklámköltségek lefaragása a kisebb reklámcégeket sújtotta leginkább. A piac koncentrációja már elindult, így a bevételek elsősorban a nagyobb, befolyásosabb cégeknél koncentrálódnak, és a kisebb társaságoknak egyre nehezebb ügyfeleket szereznie a recesszióban – mondta az elemző.

A világ legnagyobb bevételű reklámügynökségéhez, a brit WPP csoporthoz tartozó New York-i GroupM számításai szerint idén világszerte 5,5 százalékkal zsugorodhat a teljes reklámpiac. Az egyik nagy vetélytárs, a francia Publicis ZenithOptimedia nevű részlegének kutatása szerint 8,5 százalékos lehet a visszaesés 2009-ben.

Információ
X