-
Sándorné Szatmári: @ganajtúrós bukta: 22 A Google szerint további hasonló kifejezések (nem csak iskolában, bá...2024. 07. 23, 16:23 „Mert nincs rá szó, nincsen rá...
-
ganajtúrós bukta: Régi topik azért válaszolok hátha valaki visszaír... Talán: Szekálás, abuzálás, oltogatás,...2024. 07. 23, 13:34 „Mert nincs rá szó, nincsen rá...
-
Sándorné Szatmári: @Sándorné Szatmári: kiegészítés: A nyelvi bizonytalansági tényezők (amik annál gyakoribbak...2024. 07. 01, 08:12 Fantomok a magyar szavakban
-
Sándorné Szatmári: @szigetva: 117 Valóban.. A "Fedje meg!" parancs hosszú gy-vel--->hatása: "megfedd valak...2024. 06. 29, 12:28 Fantomok a magyar szavakban
-
szigetva: @Sándorné Szatmári: Nyilván a sok ostobaság mennyiségével akarsz dominálni. Annyit azért v...2024. 06. 29, 08:35 Fantomok a magyar szavakban
Kálmán László nyelvész, a nyest szerkesztőségének alapembere, a hazai nyelvtudomány és nyelvi ismeretterjesztés legendás alakjának rovata volt ez.
- Elhunyt Kálmán László, a Nyelvész, aki megmondja
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
Kálmán László korábbi cikkeit itt találja.
![](/media/news-depesmod.png)
Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
A nagyvállalatok több mint negyede tervezi, hogy egy éven belül mobil eszközökre is alkalmassá teszi a honlapját – derült ki a Budapesti Corvinus Egyetem Információs Erőforrás Menedzsment Kutatóközpontja és az IFUA Horváth & Partners felméréséből.
Az eredményeket összefoglaló közlemény szerint így megduplázódik azon cégek száma, amelyek a mobilinternetre is gondot fordítanak. Jelenleg ugyanis az ilyen szervezetek aránya nagyjából 25 százalék a válaszadók között. Utóbbiak több mint fele az 500 legnagyobb magyar vállalat közé tartozik.
A kutatás szerint egyre több cég használja tudatosan az internetet, s a nagy szervezetek több mint fele foglalkozik már keresőoptimalizálással, vagyis azzal, hogy megfelelő kulcsszavak esetén a honlapja a találatok elejére kerüljön. További 10 százalék egy éven belül tervezi ezt. Szintén a tudatos használat erősödését mutatja, hogy a jelenlegi 45 százalékon felül további 15 százalék kíván önkiszolgáló felületet biztosítani a honlapján az ügyfeleinek.
Az oldal az ajánló után folytatódik...
A felmérés szerint egyelőre inkább a lakossággal kapcsolatban álló cégek nyújtanak ilyen szolgáltatást, de most már szaporodik a hasonló lehetőség az üzleti ügyfelekkel rendelkezők körében is. A kutatás kimutatta azt is, hogy csak a cégek ötöde kommunikál naponta a közösségi médiában, s további tizede teszi meg ezt legalább hetente: az ennél ritkább megszólalás ezen a csatornán hatástalan.
A cégek nagy része ugyanakkor inkább csak kipipálja ezt a feladatot, olyasfajta megfontolásból, hogy ha a konkurencia fent van a Facebookon, akkor nekik is fent kell lenniük. Arra már kevésbé törekszenek, hogy a jelenlét valós hozzáadott értéket adjon – mutatnak rá a közleményben. Ahol mégis törődnek azzal, hogy valóban hasznos legyen a megjelenés, ott is inkább csak marketing célra alkalmazzák az oldalt. Így aztán csak elvétve történik meg, hogy egy cég valós szolgáltatást próbáljon nyújtani a Facebookon – derül ki a közleményből.
A tájékoztatás szerint a közösségi médiában 47 százalékkal vezet a Facebook használata, jelentősen lemaradva szerepel mögötte 17 százalékkal a LinkedIn és 11 százalékkal a Twitter. A közleményben megjegyzik, hogy az iwiw-ről már nincs adat. A felmérést a Magyarországi Vezető Informatikusok Szövetsége támogatta.