-
szigetva: @ganajtúrós bukta: Vannak emberek, akik szótárakat írnak. Ők a saját tapasztataikat rögzít...2025. 09. 26, 12:24 „Mert nincs rá szó, nincsen rá...
-
ganajtúrós bukta: @szigetva: Valaki csak szabályozza ezt, hogy milyen szavak kerüljenek bele a magyar értelm...2025. 09. 26, 12:15 „Mert nincs rá szó, nincsen rá...
-
szigetva: @ganajtúrós bukta: Nem kell sehova beadni, nincs olyan bizottság/hatóság/hivatal, ami a ma...2025. 09. 25, 23:03 „Mert nincs rá szó, nincsen rá...
-
ganajtúrós bukta: El fogok kezdeni én is összerakni egy hobbi nyelvet. Van fent a neten hozzá segédanyag. Re...2025. 09. 25, 22:05 Eszperantó – a bűnözők nyelve?
-
ganajtúrós bukta: Egy csomó szót lehetne még magyarítani: Gaslighting = Gázlángozás (bár talán ezt már annak...2025. 09. 25, 21:56 „Mert nincs rá szó, nincsen rá...
Kálmán László nyelvész, a nyest szerkesztőségének alapembere, a hazai nyelvtudomány és nyelvi ismeretterjesztés legendás alakjának rovata volt ez.
- Elhunyt Kálmán László, a Nyelvész, aki megmondja
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
Kálmán László korábbi cikkeit itt találja.
Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
Jelentős átalakításokat készít elő a YouTube videomegosztó portálon a tulajdonos Google, hogy a portálon kialakított csatornákkal a televíziók vetélytársává tegye a népszerű oldalt.
A The Wall Street Journal csütörtöki információi szerint a 100 millió dollárt felemésztő átalakítások után a YouTube kezdőlapja különböző területekre – egyebek közt a sportra és a művészetekre – összpontosító csatornákkal várja majd a felhasználókat.
A lap úgy tudja, hozzávetőleg húsz ilyen csatorna több órányi új műsorral, más csatornák a szájton már fent lévő tartalmakkal csábítja az oldal látogatóit.
Az átalakított YouTube-ra az év végéig kell várniuk a felhasználóknak, a honlap üzemeltetői külső segítséget is igénybe vesznek a kezdeményezés alkalmazásához.
A YouTube a világ harmadik leglátogatottabb internetes oldala, a honlap azonban még nagyobb forgalmat akar magáénak tudni, hogy részesedjen a 70 milliárd dolláros amerikai televíziós reklámpiacból. „Azt szeretnénk, ha az emberek ugyanúgy néznék a lapot, mint a tévét” – mondták a weboldal vezetői.













