nyest.hu
Kövessen, kérem!

Nem lát minket a Facebookon?

Kenyérpirítón szeretné?

Legutolsó hozzászólások
  • mederi: @rofia: 21 Gondolom így már érthető, hogy a cím helyesírása teljesen korrekt, annak ellené...
    2023. 02. 05, 11:07  A mi latinunk
  • mederi: @mederi: összegzés Véleményem az, hogy eredetileg az "á" mint hosszú magánhangzónak a magy...
    2023. 02. 05, 10:59  A mi latinunk
  • mederi: @mederi: kiegészítés A hosszú magánhangzót megháromszorozva írom: A magyar nyelvben tovább...
    2023. 02. 04, 09:06  A mi latinunk
  • mederi: @bm: Szerintem a gond a kálcium szó ajánlott leírásával és kiejtésével az, hogy nem csak a...
    2023. 02. 04, 08:18  A mi latinunk
  • bm: @rofia: Ha végigolvastad volna a cikket, bölcs maradtál volna.
    2023. 02. 04, 00:14  A mi latinunk
A nyelvész majd megmondja
A legnépszerűbb anyagok
Írjon! Nekünk!
nyest.hu
nyest.hu
 
Nemet váltó hirdetések

A szingapúri Tudományos, Műszaki és Kutatási Ügynökség (az A*Star) arc- és nemfelismerő rendszere, amelyet a szingapúri CommunicAsia 2009 expón mutatnak be, a várakozások szerint jelentősen átalakítja majd a hirdetések világát – írta a CNET.

nyest.hu | 2009. június 18.
|  

A találmány alapja az arcfelismerő berendezés, amelyet egy kamera jelent: a felhasználónak egyenesen bele kell néznie. Ezután a rendszer letapogatja az arcot, megállapítja a felhasználó nemét, majd – és itt jön az újdonság – egy algoritmus segítségével a nemének megfelelő hirdetéseket jelenít meg a képernyőn. A rendszer a képernyő előtt eltöltött időt is méri és rögzíti.

Az A*Star emellett egy életkor-felismerő rendszeren is dolgozik, noha hátrányban van, mivel a Sony már kijött egy hasonló technológiával.

Az alkalmazás jelenleg béta-verzióban érhető el; az ügynökség az év végére ígéri a teljes változatot.

Címkék: Tech, Kommunikáció, Web
Információ
X