-
ganajtúrós bukta: @nasspolya: Igen. Utána nem adják meg a felvételinél a plusz pontokat. Azt hiszem B2 valam...2025. 01. 18, 18:57 Ismerjük vagy használjuk?
-
nasspolya: @ganajtúrós bukta: Számít valahol, hogy lejárt-e a 2 év vagy az államilag akkreditáció?2025. 01. 18, 16:18 Ismerjük vagy használjuk?
-
ganajtúrós bukta: Arról nem is beszélve hogy nincs C2-es szint magyar nyelvvizsgán, aminek a megszerzése sze...2025. 01. 13, 14:12 Ismerjük vagy használjuk?
-
ganajtúrós bukta: A legrosszabb a magyar nyelvvizsga rendszerrel kapcsolatban, hogy egy IELTS nyelvvizsga ho...2025. 01. 13, 14:09 Ismerjük vagy használjuk?
-
szigetva: @Sándorné Szatmári: A kizárólag általad feltételezett [tő] → [kő] nem metatézis, nem hangá...2025. 01. 12, 16:21 Ál- és Tudomány
Kálmán László nyelvész, a nyest szerkesztőségének alapembere, a hazai nyelvtudomány és nyelvi ismeretterjesztés legendás alakjának rovata volt ez.
- Elhunyt Kálmán László, a Nyelvész, aki megmondja
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
Kálmán László korábbi cikkeit itt találja.
Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
A tabletpiacon a harmadik negyedévben alig volt versenytársa a 95 százalékos részesedést megszerző Apple-nek.
A harmadik negyedévben a termékkategóriát újra felfedező Apple kezében összpontosult az új generációs táblagépek piacának közel egésze. A Strategy Analytics által publikált forgalmi adatok szerint az időszakban – a megelőző trimeszter 3,5 millió darabjánál 26 százalékkal több – 4,4 millió tablet talált gazdára világszerte, és ezek 95 százaléka iPad volt. Az Apple dominanciája annak fényében egyáltalán nem meglepő, hogy a komolyan vehető versenytársak csak több hónapnyi fáziskéséssel, a jelenlegi negyedik negyedévben kezdik piacra dobni rivális termékeit.
„A tabletháború megkezdődött. Az Apple az ismert márkanevére, kiterjedt kiskereskedelmi hálózatára és felhasználóbarát tervezési elveire alapozva gyorsan több milliárd dolláros globális piaccá fejlesztette a táblagépek szegmensét” – magyarázta a Reuters-nek Neil Mawston, a Strategy Analytics elemzője.
A szakértő elmondta: jelenleg a domináns iOS mellett szerény 2,3 százalékos részesedéssel az Android a második legelterjedtebb operációs rendszert ebben a termékkörben. A Google rendszerének befolyása azonban már a negyedik negyedévben látványosan nőhet, köszönhetően az olyan készülékek megjelenésének, mint amilyen a Samsung Galaxy Tab.
Egy nemrég készült amerikai közvélemény-kutatás szerint azonban az iPad vonzereje a konkurensek felbukkanása ellenére sem csökken látványosan. A ChangeWave Research azt találta, hogy azoknak a válaszadóknak a nagy többsége (80%), akik az elkövetkező három hónapban tervezik táblagép vásárlását (26%), iPadet venne. A RIM PlayBookot 8, a Galaxy Tabot 3, a HP Slate-et 2 százalékuk választaná csupán.
A Gartner előrejelzése szerint 2011-ben közel háromszor annyi, 54,8 millió tablet fogy majd, mint az idén.