nyest.hu
Kövessen, kérem!

Nem lát minket a Facebookon?

Kenyérpirítón szeretné?

Legutolsó hozzászólások
  • mondoga: @bloggerman77: Igen, azt írtam. De mi ebben a baszogatás? Megadtam helyetted egy linket. K...
    2019. 09. 22, 05:41  Hun‒ugor géntangó
  • bloggerman77: @mondoga: "Ha netán blogi elfelejtene válaszolni..." Ezt írtad, nem? Fejesnek írtad, de en...
    2019. 09. 21, 21:27  Hun‒ugor géntangó
  • mondoga: @bloggerman77: Tanulj meg olvasni, mielőtt kötözködni kezdesz! A Fejesnek címzett válaszom...
    2019. 09. 21, 20:19  Hun‒ugor géntangó
  • mondoga: @bloggerman77: Szállj le rólam, Fejes Lászlónak írtam, nem neked. (Pisa-teszt, óh :D)
    2019. 09. 21, 20:09  Hun‒ugor géntangó
  • Roland2: @Kincse Sz. Örs: Elfoglaltságaim miatt csak rövidebben tudok reagálni:az, hogy - nagyon - ...
    2019. 09. 21, 19:08  Anti-PC shaming
A nyelvész majd megmondja
A legnépszerűbb anyagok
Írjon! Nekünk!
nyest.hu
nyest.hu
 
Határon túli magyar pedagógusoknak tart továbbképzést a Nemzeti Tankönyvkiadó

Határon túli magyar pedagógusok számára tart továbbképzést július 11-15. között a Nemzeti Tankönyvkiadó, az akkreditált programban harmincan vehetnek részt.

MTI | 2011. június 19.
|  

A tankönyvkiadó az MTI-hez eljuttatott közleményében azt írta: a Nemzeti Erőforrás Minisztérium Külhoni Magyarok Osztálya a Balassi Intézet közreműködésével 2011 nyarán magyarországi akkreditált továbbképzéseken való részvételre biztosít lehetőséget határon túli magyar pedagógusok számára. A képzésre kizárólag olyan magyar pedagógusok jelentkezhetnek, akiknek Horvátországban, Romániában, Szerbiában, Szlovákiában, Szlovéniában vagy Ukrajnában van az állandó lakóhelyük.

A program legfőbb céljai közé tartozik, hogy elméleti hátterével, pedagógiai törekvéseivel, módszer- és eljáráskészletével – a nemzetközi és hazai tudományos kutatásokkal összhangban – hatékony és újszerű válaszokat adjon az irodalomtanítás és irodalomtanulás XXI. századi kihívásaira.

Az ötnapos képzésen a kritikai gondolkodás fejlesztését, az interaktív és reflektív tanulást, a tanulássegítést, a befogadás központú irodalomolvasási stratégiákat helyezik a középpontba.

Követem a cikkhozzászólásokat (RSS)
Hozzászóláshoz lépjen be vagy regisztráljon.
Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!
Információ
X