-
Sándorné Szatmári: Szerintem beszűkül a gondolkozás féleségek korábbi sokasága, míg a tere, ahol keresgélni l...2024. 03. 25, 09:02 Hogyan alakul át az olvasás?
-
Sándorné Szatmári: Ezek a modellek tehát (micsoda véletlen) fékezik a "féknyúz" terjedését ..? :)2024. 03. 12, 18:39 Álhírek felsimerése nyelvi modellek...
-
Sándorné Szatmári: @cikk: Véleményem eltekintve a konkrét (pl. összeesküvés) példától: -Működő nyelvelméleti ...2024. 03. 10, 09:31 Titkos víziók vagy vizionált titkok?...
-
Sándorné Szatmári: A cikk szerint a nyelv fontos jellemzője, hogy a szavak jelentése kommunikációs helyzeteke...2024. 03. 01, 09:37 Diszkriminált állatok
-
Sándorné Szatmári: @szigetva: Amit írsz, nyilván én is észre veszem.. A jelentés és tartalom ugyanakkor rávil...2024. 02. 23, 21:02 Nyelvek születése és terjedése
Kálmán László nyelvész, a nyest szerkesztőségének alapembere, a hazai nyelvtudomány és nyelvi ismeretterjesztés legendás alakjának rovata volt ez.
- Elhunyt Kálmán László, a Nyelvész, aki megmondja
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
Kálmán László korábbi cikkeit itt találja.
Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
Két év bronzérem után most a dobogó tetejére léphetett a Nokia Oroszországban: övé a legnépszerűbb brand.
Egy Oroszországban készült felmérés szerint a Nokia a legnépszerűbb brand Oroszországban. A többezer megkérdezett oroszországi 15%-a a Nokiát nevezte a kedvenc brandjének. A Nokia a harmadik helyről lépett előre, maga mögé utasítva a Samsungot és a Sonyt.
Az első tízbe egyébként főleg elektronikai termékekhez kapcsolható brandek kerültek be, mellettük az Adidas és a Nike a sportruházat-, a Coca-cola pedig az üdítőital-gyártást képviseli. A legnépszerűbb autómárka a Toyota (11.), a kozmetikai cégek közül a L'Oreál áll az élen (16.)
Az év nagy vesztese a Canon, mely 12 helyet esett vissza, a legtöbbet, 7 helyezést pedig a Coca-Cola lépett előre.