-
Sándorné Szatmári: @ganajtúrós bukta: 22 A Google szerint további hasonló kifejezések (nem csak iskolában, bá...2024. 07. 23, 16:23 „Mert nincs rá szó, nincsen rá...
-
ganajtúrós bukta: Régi topik azért válaszolok hátha valaki visszaír... Talán: Szekálás, abuzálás, oltogatás,...2024. 07. 23, 13:34 „Mert nincs rá szó, nincsen rá...
-
Sándorné Szatmári: @Sándorné Szatmári: kiegészítés: A nyelvi bizonytalansági tényezők (amik annál gyakoribbak...2024. 07. 01, 08:12 Fantomok a magyar szavakban
-
Sándorné Szatmári: @szigetva: 117 Valóban.. A "Fedje meg!" parancs hosszú gy-vel--->hatása: "megfedd valak...2024. 06. 29, 12:28 Fantomok a magyar szavakban
-
szigetva: @Sándorné Szatmári: Nyilván a sok ostobaság mennyiségével akarsz dominálni. Annyit azért v...2024. 06. 29, 08:35 Fantomok a magyar szavakban
Kálmán László nyelvész, a nyest szerkesztőségének alapembere, a hazai nyelvtudomány és nyelvi ismeretterjesztés legendás alakjának rovata volt ez.
- Elhunyt Kálmán László, a Nyelvész, aki megmondja
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
Kálmán László korábbi cikkeit itt találja.
![](/media/news-depesmod.png)
Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
Két év bronzérem után most a dobogó tetejére léphetett a Nokia Oroszországban: övé a legnépszerűbb brand.
Egy Oroszországban készült felmérés szerint a Nokia a legnépszerűbb brand Oroszországban. A többezer megkérdezett oroszországi 15%-a a Nokiát nevezte a kedvenc brandjének. A Nokia a harmadik helyről lépett előre, maga mögé utasítva a Samsungot és a Sonyt.
Az első tízbe egyébként főleg elektronikai termékekhez kapcsolható brandek kerültek be, mellettük az Adidas és a Nike a sportruházat-, a Coca-cola pedig az üdítőital-gyártást képviseli. A legnépszerűbb autómárka a Toyota (11.), a kozmetikai cégek közül a L'Oreál áll az élen (16.)
Az év nagy vesztese a Canon, mely 12 helyet esett vissza, a legtöbbet, 7 helyezést pedig a Coca-Cola lépett előre.