-
szigetva: @Sándorné Szatmári: A viták az új cikkek hiánya és a vitaképes kommentelők elmaradása miat...2025. 05. 14, 10:56 „Mert nincs rá szó, nincsen rá...
-
Sándorné Szatmári: @Sándorné Szatmári: 43 Remélem, hogy a 43. hozzászólást már nem törlitek (.. ezt is mentet...2025. 05. 14, 08:39 „Mert nincs rá szó, nincsen rá...
-
ganajtúrós bukta: @Sándorné Szatmári: Erről igazából nem tudok és nem is akarok nyilatkozni, de hogy az lenn...2025. 05. 03, 21:09 „Mert nincs rá szó, nincsen rá...
-
ganajtúrós bukta: @Sándorné Szatmári: Erről igazából nem tudok és nem is akarok nyilatkozni, de hogy az lenn...2025. 05. 03, 21:09 „Mert nincs rá szó, nincsen rá...
-
Sándorné Szatmári: @ganajtúrós bukta: A középkorban úgy is mondták, hogy sok csúfság ért valakit, ma azt is m...2025. 05. 03, 18:50 „Mert nincs rá szó, nincsen rá...
Kálmán László nyelvész, a nyest szerkesztőségének alapembere, a hazai nyelvtudomány és nyelvi ismeretterjesztés legendás alakjának rovata volt ez.
- Elhunyt Kálmán László, a Nyelvész, aki megmondja
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
Kálmán László korábbi cikkeit itt találja.

Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
Két év bronzérem után most a dobogó tetejére léphetett a Nokia Oroszországban: övé a legnépszerűbb brand.
Egy Oroszországban készült felmérés szerint a Nokia a legnépszerűbb brand Oroszországban. A többezer megkérdezett oroszországi 15%-a a Nokiát nevezte a kedvenc brandjének. A Nokia a harmadik helyről lépett előre, maga mögé utasítva a Samsungot és a Sonyt.
Az első tízbe egyébként főleg elektronikai termékekhez kapcsolható brandek kerültek be, mellettük az Adidas és a Nike a sportruházat-, a Coca-cola pedig az üdítőital-gyártást képviseli. A legnépszerűbb autómárka a Toyota (11.), a kozmetikai cégek közül a L'Oreál áll az élen (16.)
Az év nagy vesztese a Canon, mely 12 helyet esett vissza, a legtöbbet, 7 helyezést pedig a Coca-Cola lépett előre.