-
Sándorné Szatmári: @ganajtúrós bukta: 22 A Google szerint további hasonló kifejezések (nem csak iskolában, bá...2024. 07. 23, 16:23 „Mert nincs rá szó, nincsen rá...
-
ganajtúrós bukta: Régi topik azért válaszolok hátha valaki visszaír... Talán: Szekálás, abuzálás, oltogatás,...2024. 07. 23, 13:34 „Mert nincs rá szó, nincsen rá...
-
Sándorné Szatmári: @Sándorné Szatmári: kiegészítés: A nyelvi bizonytalansági tényezők (amik annál gyakoribbak...2024. 07. 01, 08:12 Fantomok a magyar szavakban
-
Sándorné Szatmári: @szigetva: 117 Valóban.. A "Fedje meg!" parancs hosszú gy-vel--->hatása: "megfedd valak...2024. 06. 29, 12:28 Fantomok a magyar szavakban
-
szigetva: @Sándorné Szatmári: Nyilván a sok ostobaság mennyiségével akarsz dominálni. Annyit azért v...2024. 06. 29, 08:35 Fantomok a magyar szavakban
Kálmán László nyelvész, a nyest szerkesztőségének alapembere, a hazai nyelvtudomány és nyelvi ismeretterjesztés legendás alakjának rovata volt ez.
- Elhunyt Kálmán László, a Nyelvész, aki megmondja
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
Kálmán László korábbi cikkeit itt találja.
![](/media/news-depesmod.png)
Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
Kezdetét vette a New Yorker „Brand New Challenge” című nemzetközi egyetemi versenye. A megméretés keretében a New Yorker 32 ország 160 egyetemének olyan diákjait szólítja meg, akik érdeklődnek a piackutatás és -elemzés, valamint az innovatív piaci stratégiák iránt.
A New Yorker divatmárka Brand New Challenge néven nemzetközi versenyt indít a felsőoktatási intézmények legmotiváltabb diákjai számára. Abban a 32 országban, ahol a New Yorker üzletekkel rendelkezik, 160 egyetemet kért fel, hogy vegyen részt a versenyen. A projekt olyan fiatalokat céloz meg, akiket érdekelnek a kreatív és az analitikus feladatok is, és szeretnék magukat megmérettetni a piackutatás és -elemzés, valamint a kommunikációs és marketing stratégiák témakörében. A vállalat a versenyen főként a nemzetközi divatipar tömegpiacára helyezi a hangsúlyt.
Az oldal az ajánló után folytatódik...
A New Yorker június 15-ig felveszi a kapcsolatot az egyetemekkel és felkéri őket a versenyben való részvételre. Ezt követi egy tizennégy hetes periódus, mely alatt a diákok kidolgozhatják pályaműveiket, a végleges pályázatokat pedig október 1-jéig kell benyújtani. Az eredményeket és a nyertes nevét november 1-jén fogja kihirdetni a divatcég.
A diákok feladata két részből áll. Az első rész során a diákoknak vevőkkel, életmódjukkal és fogyasztói magatartásukkal kapcsolatos kérdésekre kell keresniük a válaszokat. A New Yorker márka, illetve annak az adott országban való megítélése is fontos téma lesz. A második rész az első részben szerzett információkra fog épülni és célja, hogy a versenyzők egy olyan marketing stratégiát dolgozzanak ki, mellyel a már meglévő és az új vásárlók is megszólíthatóak. A stratégiáknak mérésekből és pontosan kidolgozott ötletekből kell állnia.
A nyertes csapatot 5000 euró fődíjjal jutalmazza a New Yorker, továbbá a csapat lehetőséget kap, hogy bemutassa az általa kidolgozott koncepciót a New Yorker ügyvezető igazgatójának, valamint a márkamenedzsmentért felelős csapatnak a vállalat központjában, a németországi Braunschweigben. A nyertesek részt vehetnek egy szakmai gyakorlaton is, melynek során továbbfejleszthetik a verseny alatt tanultakat és gyakorlatban is megvalósíthatják az általuk megálmodott stratégiát