-
Fülig James: @nudniq: azt hiszem, hogy Erdély átalakítása a dualizmus korában kezdődött, amikor elfogad...2021. 01. 16, 14:48 Százasak vagyunk?
-
nudniq: @nudniq: na, én is elkövettem egy-két pontatlanságot. Segesvárt csak a68-as megyésítéskor ...2021. 01. 15, 22:25 Százasak vagyunk?
-
nudniq: @mederi: @szigetva: nem kisebb eltérés volt a két alakulat között, hanem kb egy megyényi: ...2021. 01. 13, 02:59 Százasak vagyunk?
-
nudniq: @mederi: "vallásszabadságot biztosító Arany Bullára" XXIV. Hogy izmaeliták és zsidók tiszt...2021. 01. 13, 02:31 Százasak vagyunk?
-
szigetva: @Libertate: Onnan, hogy a Nyesten több, mint száz cikk címe alá odaírtam. Mederi téves ada...2021. 01. 12, 19:43 Százasak vagyunk?
Nyelvről vitatkozik kollégáival?
Kételyei támadtak?
Kálmán László nyelvész olvasóink égető kérdéseire válaszol:
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
- Mit állítsunk?
Olvasgassa itt a rovat korábbi cikkeit is!

Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
Kezdetét vette a New Yorker „Brand New Challenge” című nemzetközi egyetemi versenye. A megméretés keretében a New Yorker 32 ország 160 egyetemének olyan diákjait szólítja meg, akik érdeklődnek a piackutatás és -elemzés, valamint az innovatív piaci stratégiák iránt.
A New Yorker divatmárka Brand New Challenge néven nemzetközi versenyt indít a felsőoktatási intézmények legmotiváltabb diákjai számára. Abban a 32 országban, ahol a New Yorker üzletekkel rendelkezik, 160 egyetemet kért fel, hogy vegyen részt a versenyen. A projekt olyan fiatalokat céloz meg, akiket érdekelnek a kreatív és az analitikus feladatok is, és szeretnék magukat megmérettetni a piackutatás és -elemzés, valamint a kommunikációs és marketing stratégiák témakörében. A vállalat a versenyen főként a nemzetközi divatipar tömegpiacára helyezi a hangsúlyt.
Az oldal az ajánló után folytatódik...
A New Yorker június 15-ig felveszi a kapcsolatot az egyetemekkel és felkéri őket a versenyben való részvételre. Ezt követi egy tizennégy hetes periódus, mely alatt a diákok kidolgozhatják pályaműveiket, a végleges pályázatokat pedig október 1-jéig kell benyújtani. Az eredményeket és a nyertes nevét november 1-jén fogja kihirdetni a divatcég.
A diákok feladata két részből áll. Az első rész során a diákoknak vevőkkel, életmódjukkal és fogyasztói magatartásukkal kapcsolatos kérdésekre kell keresniük a válaszokat. A New Yorker márka, illetve annak az adott országban való megítélése is fontos téma lesz. A második rész az első részben szerzett információkra fog épülni és célja, hogy a versenyzők egy olyan marketing stratégiát dolgozzanak ki, mellyel a már meglévő és az új vásárlók is megszólíthatóak. A stratégiáknak mérésekből és pontosan kidolgozott ötletekből kell állnia.
A nyertes csapatot 5000 euró fődíjjal jutalmazza a New Yorker, továbbá a csapat lehetőséget kap, hogy bemutassa az általa kidolgozott koncepciót a New Yorker ügyvezető igazgatójának, valamint a márkamenedzsmentért felelős csapatnak a vállalat központjában, a németországi Braunschweigben. A nyertesek részt vehetnek egy szakmai gyakorlaton is, melynek során továbbfejleszthetik a verseny alatt tanultakat és gyakorlatban is megvalósíthatják az általuk megálmodott stratégiát