-
Sándorné Szatmári: Szerintem beszűkül a gondolkozás féleségek korábbi sokasága, míg a tere, ahol keresgélni l...2024. 03. 25, 09:02 Hogyan alakul át az olvasás?
-
Sándorné Szatmári: Ezek a modellek tehát (micsoda véletlen) fékezik a "féknyúz" terjedését ..? :)2024. 03. 12, 18:39 Álhírek felsimerése nyelvi modellek...
-
Sándorné Szatmári: @cikk: Véleményem eltekintve a konkrét (pl. összeesküvés) példától: -Működő nyelvelméleti ...2024. 03. 10, 09:31 Titkos víziók vagy vizionált titkok?...
-
Sándorné Szatmári: A cikk szerint a nyelv fontos jellemzője, hogy a szavak jelentése kommunikációs helyzeteke...2024. 03. 01, 09:37 Diszkriminált állatok
-
Sándorné Szatmári: @szigetva: Amit írsz, nyilván én is észre veszem.. A jelentés és tartalom ugyanakkor rávil...2024. 02. 23, 21:02 Nyelvek születése és terjedése
Kálmán László nyelvész, a nyest szerkesztőségének alapembere, a hazai nyelvtudomány és nyelvi ismeretterjesztés legendás alakjának rovata volt ez.
- Elhunyt Kálmán László, a Nyelvész, aki megmondja
- Így műveld a nyelvedet
- Utoljára a bicigliről
- Start nyelvstratégia!
- Változás és „igénytelenség”
Kálmán László korábbi cikkeit itt találja.
Ha legutóbb kimaradt, most itt az új lehetőség!
Ha ma csak egyetlen nyelvészeti kísérletben vesz részt, mindenképp ez legyen az!
Finnugor nyelvrokonság: hazugság
A határozott névelő, ami azt jelenti, hogy ‘te’
Az oroszok már a fejünkön vannak!
Egyelőre messze lemarad riválisai mögött a Microsoft által kifejlesztett és agyonreklámozott keresőmotor, a Bing, amely még mindig a harmadik a Google és a Yahoo mögött.
A Microsoft igen nagy összeget, 100 millió dollárt költött a Bing marketingkampányára. Szinte mindenhonnan az új keresőmotorról szóló reklámok és informatikai hírek folytak, azonban úgy tűnik: mindhiába. A ComScore Inc. elemzése szerint a Microsoft által kifejlesztett új kereső honlap az Egyesült Államokban mért keresések 8,4 százalékát tette ki júniusban. Ez mindössze 0,4 százalékos növekedést jelent a májusi adatokhoz képest – olvasható a Yahoo-n.
A Microsoft egészen apró előrelépése a Yahoo kárára történt, ugyanis a Google továbbra is a keresések 65 százalékát mondhatja magáénak, viszont a Yahoo, amely most 19,6 százalékon áll, éppen annyit vesztett, amennyit a Bing nyert.
A Google töretlen dominanciája azt is jelenti, hogy még mindig nagyot hasít a keresési reklámpiacból is.
A Microsoft már évek óta próbál felzárkózni a Google mellé. Először a hatalmas kudarcot vallott Live Search keresővel, a Bing előző verziójával, később pedig azzal a meghiúsult üzleti manőverrel, amellyel a Yahoo-t akarta felvásárolni. A redmondi cég májusban ismét nekirugaszkodott a terv megvalósításának a Binggel, amely állítólag abban a tekintetben jobb riválisainál, hogy szakszerűbb találatokat képes hozni az utazás, a vásárlás vagy az egészségügy terén.
Az elemzők szerint azonban a júniusi keresési felhasználásról szóló eredmények egész egyszerűen szánalmasak. Douglas Anmuth, a Barclay Capital elemzője például 10 és 11 százalék közötti eredményre számított. „Nem igazán mondhatjuk a Bingről, hogy futótűzként terjedt volna el” – jegyezte meg Benjamin Schachter, a Broadpoint AmTech cég elemzője a Microsoft részvényeseinek írt feljegyzésében. – „Eléggé nyilvánvalónak tűnik, hogy a kezdeti érdeklődést csak a kíváncsiság vezérelte, és nem az, hogy a Bing alapvetően jobb találatokat hozott volna riválisainál” – tette hozzá.