nyest.hu
Kövessen, kérem!
Legutolsó hozzászólások
A nyelvész majd megmondja
Írjon! Nekünk!
nyest.hu
nyest.hu
 
Marik a vonal végén

Oroszországban is kezd megjelenni az a szemlélet, hogy az ügyféllel az anyanyelvén kell beszélni.

Fejes László | 2012. augusztus 8.
|  

A Rosztelekom mobiltársaság mariföldi részlege szokatlan lépésre szánta el magát: ügyfélszolgálatára mariul is tudó alkalmazottakat vett fel. Az érdeklődők ezentúl mariul is felvilágosítást kaphatnak – írja a MariUver.

A Rosztelekom az első telefontársaság, mely ilyen szolgáltatást vezetett be. A társaság kereskedelmi igazgatója azzal indokolta a döntést, hogy minden egyes ügyfélért meg kell küzdeni, és ez egy fontos lépés volt a szolgáltatások tökéletesítése terén.

Követem a cikkhozzászólásokat (RSS)
Hozzászóláshoz lépjen be vagy regisztráljon.
Még nincs hozzászólás, legyen Ön az első!
Információ
X